Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2023 17:09 - И един пикльо-газач е достатъчен за да ви сгази
Автор: mtomova Категория: Други   
Прочетен: 118 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.01.2023 17:11


 Ето така се затварят уста и се приключват най-лесно днес по демократически спорове, обсебвания от чуждо щастие, завист на чужди животи и съдби и дела в #България по лесния начин в криминален район без свидетели. Добре известен метод на всички. Но Бог да я прости на кого му пука?  

Ето защо Г-жа #Заплашителната ми #съседка заедно в #кметското семейство ме завардват  от засада укрити в #колите си на всяко мое прибиране  от #автобуса без изключение юли - дек 2022 по главната улица "Първа" на село #Драганица!  


image

И ми ги запалват  под носа ми пресичайки пътя ми или срещу мен винаги оказали се!   А такова ми се случи и 1999 г в #Малмьо аранжирано от същия техен драганешки бос от шведа-баща #Петер #Каллмир -  детеубиеца на сина ни #Румен Каллмир с глад заради #животозастраховката.   Имам си работа с цели две шведско-български банди със шофьори-газачи .

Но виждате добре от статията, че и един 18-годишен младеж е напълно достатъчен. Камо ли организирана и внедрена в общините и полициите на Драганица и Уддевалла организирана престъпност като срещу мен. За която медиите отказват да пишат чакат дървения сандък за да си сложат снимка със свещичката.  

Имам си работа с цяла група изключително опасни селски гангстери и ГАНГСТЕРКИ навързани помежду си в сексуални и любовни конгломерация като свински черва. Искат да ме премахнат за да им даде шефа от Ел ЕС ЕС дома г-н Андеесш Паулин няколко милиони крони за трупа на изгладувания мой син Румен Каллмир. Цяло лято кмета на Драганица и сестра му тренират къде и как им е най-лесни без свидетели да ме сгазят и без да ги хване жалката камерна на Полицията от Вършец. Там не се появяват никога в полезрението на полицейската камера пред Съвета в Драганица   #Журналистите можеха да пишат дали сгазилия е бивш или настоящ ученик на нейното училище.  

Но #жертвата и #човешкия живот имат #нулева #стойност за перверзните ни #медии и за тях. Мързяло ги е да проверят а по преписване и свободни съчинения ги бива!  Там са първи.    Виждате че такива #поръчкови газения и #блъскания са ежедневие днес в България под перверзния възторг на местните полиции все техни хора. Да те е страх да излезеш в двора си

image


image
 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mtomova
Категория: Други
Прочетен: 565002
Постинги: 439
Коментари: 78
Гласове: 248
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930