Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2023 15:16 - Рекламо-радиото Видин лъже та маже за мафиотска Драганица
Автор: mtomova Категория: Други   
Прочетен: 117 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.01.2023 15:17


 Здравейте г-жо Йоанна   Yoana Rubbin,    случаят ни отива към детско-младежки гроб а мафиите са се интегрирали във властта на две държави Швеция и България с бос рецидивиста или Машината за убийства както го наричаше соц секр Розлунд-Лорсшон Петер Каллмир.   А Вие продължавайте да ги наричате кметове, Председатели, лидери, полицаи, следователи, инспектори или както искате в България.


image

     Аз ще спра и ще ги наричам вече с истинските им имена Пияници-селски джигити и гангстери.   Детеубийци-гангстери са това а не местни власти!    Били в ЕС и България и Швеция.   Моля Ви се.   Но по сериите им от рецидиви мега-престъпления обаче не им личи.   Диваци селски дерибейове   Цяло лято се опитват да ме сгазят по главната улица на Драганица и пушки краднат и ми дишаха отзад в ухото и с джобни ножчета ги мъкна на гръб залепени до вратниците им, и само съм в Железарията да им поправям спрасканото с тоягите им по къщата ми.    След като си поканят радио Видин да лъже та маже след сранетата и пожарите и заплахите и опитите им за мои убийства - не им личи.   ......   #ПетерКаллмир #ТумасКаллмир #РуменКаллмир #АндерсшПаулин #АрлинТакахаши #Уддевалла #Норртулл #Швеция #Драганица #Вършец #Берковица #Монтана #трафикинг #престъпления #организиранапрестъпност #съседки #отвличания #глад #корупция #подкупи #частниохранители #животизсстрахивка #убийства #шведско-българска #банди #корупция

 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mtomova
Категория: Други
Прочетен: 563514
Постинги: 439
Коментари: 78
Гласове: 248
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930