Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2023 10:41 - Наводненията в Северозапада и лудите
Автор: mtomova Категория: Други   
Прочетен: 1209 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.06.2023 13:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Кой ни наводнява?

Защо властта укрива наводненията, престъпленията и помощите и се занимава с престъпления и кои са лудите?
Кой има личен интерес наводненията в с Драганица да бъдат укривани от кметовете и защо?

На тези въпроси сами ще си дадете отговор след като прочетете този мой пост


Не, няма да пиша за ЕС 
За друго ще пиша.
Ще пиша за кметски пушки, гуми, заплахи и укрити 10 г от Община Вършец и куп кметове наводнения на 5-6 къщи в с Драганица 


image

Модераторите на Фейсбуук нямали против тази снимка на сестрата на кмета Каменов 

Ще Ви пиша и за филма ми публикуван от наводнението 15-19 юни 2023 г на Ютууб 
Ето го тук филма
https://youtu.be/CZepvFfKMws

Постингът ми е копие от коментара ми там към филма.

И така:

Финансовите държавни помощи са прекрасно минаване на общинския номер на хартия и електронно пред медиите във виртуалното пространство. Думите и делата държавни им се разминават, обаче.

На практика има само един човек подал молба за финансова помощ от околията ни, от град Берковица четох вчера и не заради друго а защото законо-пречките са от местните власти и техните унижения на пострадалите от законов характер като всякакви смешни условия например че моето от десет години наводняване на всеки по-продължителен от 72 ч сняг и дъжд не било бедствие а нещо "друго си" твърди шефът на соц служба отговорен за Вършец от Берковица, и от личен характер сицилиано-албански вендети на влаките и кметските и полицейски любовници от с Драганица 

Част от щетите в моя дом наводнението 25-19 юни -23 когато светът обгърна берковчани и би за пореден път от 10 г насам на наводнената в Драганица (на 14 км източно от Берковица е).
Минути след публикуване на филма ми тук адресът бе посетен от водопроводчика Георги с 2 колеги и те ми казаха, че този път не се касае за пукната тръба, а за оттичане на дъждовна вода.

На 20 юни 2023 имах телефонен разговор с кмета Иван Каменов който ми каза, че "ще ми върнел разговор защото бил извън обхват и пътувал".

Чаках го час и половина като трябваше да стоя в една и съща поза защото А1 имаше "дупка" само на тези 10 см в стаята ми и през това време с нужната информация ме обслужиха колегите му от Община Берковица.

Когато кметът ми се обади, най вероятно се престори, или кметът страда от проблеми с паметта че, моля Ви се (!)  "Не знаел бил, че дома ми се наводнявал"!

(Въпреки че съм му повдигала темата веднъж от които подробно цели 2 пъти преди години, когато ми е бил шофьор; и въпреки, че в малка Драганица всички женки знаят всичко за всеки и са специализирани по клюки които са основното им развлечение в селото, а кметът живее с три жени в семейството  си; и отделно и Заплашителната ми съседка посещавала кабинета му да го инструктира всяка сутрин, разказа ми друга съседка, че самият кмет й разказвал у дома си)

и ме попита: "- Ама и теб ли те наводнява?".
"- Да, от десет години насам" му отвърнах аз

и сметнах за излишно да разговарям за каквото и било с такъв интелектуално липсващ кмет (и другите хора от селото ми говорят за физическата му липса на работното място, но тук вече той липсва вече и като памет, което е плашещо).

Що се касае до кметската сестра: разполагам с един филм от октомври 2019 г където тя с колата си нарочно минава три пъти със скорост покрай мен за да ме оплиска. Бях тръгнала на обяд за автобуса за Берковица и добре, че имах чадър клекнах във входа на старата лечебница до Циганскgия мост и се покрих с чадъра си за да не бъда оплискана от гумите й и за мой късмет на мястото нямаше локва или дупка в асфалтовото покритие насъбрала повече дъждовна вода през и тогава проливния дъжд.


image



Самата тя не се бои от дъжд защото явно има бира в ръка а не помпа


image

Ето я на жълтия скрийншот отгоре на Фейсбуук и преди последните наводнения:

от 19 май 2023 където същата се присмива на хората които скоро ще бъдем наводнени: отново анонимно тя ни се подиграва, защото моята къща до момента на вица й е най-наводняваната в Драганица, добре че разбрах че според нея съм с "вирнат нос" и е и че предстои да се "удавим"?




image

След този си скрийншот тя имаше заплашително-забавен виц, че "щяла да ни вкара в психиатрия", но аз не пожелавам като нея на никои по света наводнени от 10 години потърпевши да се издавят, нито им пожелавам топло легло в лудници или старчески домове където предложиха да настанят пострадалата от с Боровци в една група на Фейсбуук, пожелавам властта да организира топло легло на всеки пострадал у дома му вместо да ни се присмива на Фейсбуук в частен Фотошоп за заплашително-прусмехулни вицове, защото чух че и  старинната църквичка, посещавана от Васил Левски на Драганица е потърпевша от изкуствения дъждови коридор за Саудиарабия с просмукана вътре вода и тя а там работи любовницата й и моя Заплашителна съседка:

но за сега укривано виртуално и нейното наводнение

та релевантният въпрос е: кой бога ми в случая е за психиатрия -аз или всички от групировката  им шведско-българска уддевалско-драганешка (които ме четете и гледате редовно знаете какво и кои от кметската банда имам предвид и местната полиция знае въпреки лъжеразследването си от юни-дек 2022 г)

Благодаря й обаче за снимката: не знаех че съм такава млада красавица-пасажерка в нейните очи, и да наистина Георги Алексиев ме вкарва и изкарва в кола, затова и снимката й е на карана госпожица с кола, из престъпното им село в колата си и то не заради друго а заради нейните и на брат й-кмета, от юли 2022 г насам завардвания на часа ми от автобуса вечер от Берковица с мечтата им да ме сгазят под команди и поръчково на Заплашителната ми съседка-сътрудник на РПУ Вършец.

Последваха публикация на дъщерята на Заплашителната  ми съседкза за избягала жена от лудница публикувана на 22 юни 2023 г, https://familjentomovi-kallmyr.mozello.com/photogallery/#gallery_10466396-529

С анонимни свои вицове-скрийншоти и кметската сестра бе пускала на Фейсбука си фалшиви клюки по мой адрес в миналото. 

Интересното е, че предложението на дъщерята на Заплашителна съседка отправено към близките ми като предложение как да ми затворят устата като се обединят (съвети от филма вътре) и излъжат, че съм избягала от дома им, се потвърди като дата от дъщеря ми Мимми която бе посетена от другата ми дъщеря която от бебе живее в инцест с баща си-шведа Петер Каллмир (с любезното съдействие на социалната служба и полицията в град Уддевалла).

Обърнете внимание на съвпадението във времето когато международната уддевалско-драганешка банда е получила поръчка от мутро-боса им Петер Каллмир да лъжат че уж съм избягала защо не и от дома им: защото и дъщеря ми Мимми изведнъж стана агресивна и ме блокира като ми постави на 19 юни 2023 г  ултиматума на сестра й живуща в инцест с баща й и гостуваща й в Гьотеборг:

че "щяла да разговаря с мен моля Ви се ако съм била отишла на психолог".

При което им отговорих в чатами с Мимми следното:

"De som stryper, fцrgiftar mig, stal mina pengar, barn, mцbler, misshandlade oss, sparkade min gravida mage, mцrdade min pappa och barn och nu mцrdar Romen behцver fдngelse och rдttspsykiatri. Inte deras offer"

(Превод от шведски)

"Тези които ме душат, тровят, крадат ми парите, децата, мебелите ми, пребиха ни, ритаха бременния ми корем, убиха татко и детето ми, а сега убиват Румен имат нужда от затвор и от правна психиатрия. А не техните жертви".

Писах й и следното на български:

"Лудите сте Вие, аз си имам прекрасни удостоверения от лекари и психиатри. А М, дъщеря й Н и любовницата й Р (кметската банда в Драганица - бележка моя) всички знаят че не са в ред, пък ти и сестра ти пиете невролептици"

(Моля, прочетете скрийншотите в които кметство Драганица отрича наводненията в постинга ми вече публикуван малко по-надолу  "Наводнения в Драганица кучетата да ги ядат"-,писта, където кметската сестра на Фейсбуука си, казва че няма наводнения и нищо страшно и затова се е снимала в дъжда и с бира в ръка, но там я контрира нейна приятелка лека Монка чийто дом също е пострадал като моя а една баба в долния край напусна дома си и живее в Берковица защото помпата бе непосилна за възрастта й не всички се справят с 15 денонощия разбиване на сърцето и здравето като мен заради наводнена къща!)


Та кои сме лудите тоя път? И водопроводчикът Г. и колегите му от ВиК ли са луди защото дойде тежко болен да ми оправя евентуална авария и си свършиха работата??
Явно е че нито моите убивани от шведа-баща от 1997 г насам дъщери , нито кметската сестра и дъщерята на любовницата й не са се досетили за тях в манипулиране на общественото мнение с измислените си луди.

Аз пък се сещам да им искам менталните удостоверения публично на всички тях.

Когато извършителите обиждат жертвите си на луди ги призовавам да публикуват и менталните си свидетелства и дипломите,


image
С фалшиви забавни анонимно вицове кметската сестра комуникира цялата 2022 г от юни насам с мен. И с такива тук тя укрива диагнозата малнутриция на Румен и че той поради липса на енергия в последна фаза на недохранване прекъсна учението си в училището си Маргретегеердскуулан в Уддевалла, Каменова му укрива с тоя си виц и отличната му диплома и купища хвалебствени удостоверения от класните и директорките му, логопедката от Пето и Осмо СОУ в Монтана (той завърши с почти отличен трети клас и баща му го спря от четвърти значи няма начин в България да повтаряш клас с отлична диплома). Това не са дразги от моя страна а от лъжесвидетелстване в подкрепа на любовницата й и моя Заплашителна съседка и за заплахи в България не се отива в Лудница като в Швеция тук полиция и политиците ни са жадни за трупове родени садисти каквито са без да са внедрили принудително законодателство а в конкретния случай местното РПУ и Прокуратура са чадър над драганешко-уддевалскаъа мафия и съучастници в трафикирабето и в убийството с глад на Румен Каллмир за животозастраховката


image
Защото се касае за милиони шведски крони от животозастраховка от трупа на Румен които бащата-детеубиец Петер Каллмир ще си подели с кметската банда в Драганица не се касае за дразги нито за кметска амнезия на паметта от десет години насам за наводненията ни.



... ... ...


Да си ги покажат свидетелствата и дипломите, както им го върша аз от 1987 г насам за мен и за убивания от бандата им мой син защото всички те са за доживотен затвор вместо да гърмят с пиратки по гаража ми, да ме газят с джиповете си и да ми пускат злите си кучета и вместо да не заплашват с вицове и скрийншоти на Фейсбуук.

И защо аз болна жена  и майка на убиван в непокис-Гангстеркандията с фиктивните кметове и полиции трябва да върша работата и на криминалната полиция и на Софийски градски съд и Прокуратура и на медиите ни които спят дълбок сън 

Дата и час за сина ми на летище София, престъпни олигофрени - условието си го знаете!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mtomova
Категория: Други
Прочетен: 565047
Постинги: 439
Коментари: 78
Гласове: 248
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930