Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2023 12:30 - Българо-шведска финансово-морбидна сага
Автор: mtomova Категория: Други   
Прочетен: 305 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.02.2023 09:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Чета на Фейса за съдебните разходи на г-жата  Рубин и съпостаеям с нашия случай:  

На мен МРС ми взе 350 лв за съдия-изпълнител който така и не се появи (да изгони окупанта-швед 2011 г!) 

  А пък за делата му за развод дадох 17 000 лв,  докато моят приятел Георги им е дал 15 лв за да се разведе.  
image
Отделно че шведа смъкна 2,5 млн от мен

а селската му банда 150 000 лв за източвания пари от вода, сметки за ток хляб, кражби, пожари, вандалщина и ремонт в света водата ненапитото хипер-престъпното село Драганица с протектирана от местната полиция и власти организирана от гангстери международна престъпност .( И Ви го говоря в прав текст с веществени доказателства без вицове.)

Петер и Тумас живеят от ферми за деца Тумас има 13 деца с10 жени а Петер два пъти по 3 с две трафикирани жени с децата които им прави с изнасилвания и побои ги гони, децата убиват, багажа на жените им крадат както заключиха Шрияни 1987 г докато била в болница и й взели багажа така Петер смени патрона и със заплахи заключи отвън мен и Мимми изхвърлила един гардероб мои дрехи на боклука. Март 2011 Петер ме провесва за крак и ръка над седмия етаж прозореца в хола. 31 май 2011 г Петер ме отвлича от Вършец за Берковица има Протокол от разпит в полицията искал да ме провеси и изнудва за жилища Със секс със Боряна Тодорова от КСУ И с шефката й Борисова от ОЗД представя диктувани от него фалшиви соц доклади където лъже че аз която съм с 34 г образовани ще не можем с децата да говорим само зяпаме и мучим настояваше за лудница за мен и родителите ми всички българи сме били аутисти вещици а Мимми и Румен опита с мятане да убие той е 2 м висок 120 кг тежък карателидер с карате-клуб . Сигналите ми бяха потвърдени от инспекция на ДАЗД Калин Каменов дек 2011 в ОЗД Монтана.



image
Във филмите ми предсказах покупка на вила за парите от храната на децата


image
1997 г надъхан от брат си Туумас Петер боксира корема ми в осми и девети месец на бременността за да предизвика двоен аборт и двойна смърт и за да получат с Тумас двойна животозастраховка 

  Чичо Туумас Каллмир и чиновничката г-жа Гунилла Бюребратт от шведската НЗОК в квартала на Туумас кв "Русенгоурд" в Малмьо 2003 г против волята ми убиха и четвъртото ми дете (брат на Румен 2003 г;


image


Бюребратт краде  в свой джоб като наказание че аз и Румен сме още живи: три детски и мои болнични три години Румен израства на картофено пюре свекърва ми Ингер им спасява живота като ни крие в стюга-та си Сундсандсвиик на консервите си и бясна на Тумас го връща в Лудницата според чичо Мац Каллмир диагнозата му е манодепресивна шизофрения.


image

Окт 2019 д-р Борота пуска Туумас на свобода като го разменя за Румен, Тумас ми пише че Румен ще го дрогира психиатрията (заради филмите ми доказали укритите от свекърва на д-р Борота д-р Михок и колеги пребили ме до инвалидност червеи по време на хелминтоза юни-септ 2007 г.)


image
Тумас в шапка на семейна среща в Уддевалла, под влияние на заболяването си. От м юни 2022 г аз и трите ми деца сме заплашени от стотици неонацисти които сина на Туумас познавал от партията си SD в Уддевалла. Полицията не пожела да разследва въпреки десетките убийства които от 2019 г Тумас ми описва на които Туумас е присъствал.

На Фейсбуука си Туумас Каллмир сам обвинява полицията. Че уж полицията му плантирала откраднат от кухнята му нож с кръвта на жертви. В стълбището на блока му.

2019 г Тумас ме заплашва недиректно в тънка игла спринцовка течност за убиване на коне в автобуса както е убит бащата на гръьщцката му приятелка.

Тогава ми се хвали в чата си и че 13-годишното дете Виилма Андерсшон от Уддевалла е обезглавена от приятеля си (един луд от ИЗИС) заради неговия телефонен номер който той му дал чрез свой друг приятел. 

Туумас и Петер откраднаха мебелите ми за 30000 крони и един камион вещи за къщата на Румен 2007 г. 2008 г Петер фалшифицира банковата ми карта и източва банковата ми сметка от банкомат в Норвегия.

Двамата братя често симулират крадене на "свои" каравани и велосипеди на Фейсбуук и мамят застрахователните компании със стотици хиляди крони редовно.
image
. Тристайният апартамент на Туумас е пълен с крадени вещи. Аз съм трафикиран за да плащам наемите и сметките за ток и интернет храна, и по 300000 за мотоциклет Ямаха, студентски заем, два каравана, три мебелировки и фирмен фалит за Петер. Пребивана съм, три пъти съм душена, два пъти в кома тровена в реанимация на болници в София 1988 и в Бйелско Бяла 1999 от Петер. Два пъти ми вкарва в дясното око Макинава от Окинава или Диамантен пръст от манастира Шаолин. Юли 2010 с 30 броя хвърляния с каратезахват по стените на ентретоби кухнята Петер се опитва да убие Мимми и Румен пред мен и баба Галена в Монтана. 2003 г след две седмици самопризнания в ареста Петер подписва Ограничителна заповед към мен и децата. Мести ме в Уддевалла където ангажира дементна съседка както сега Г Корлссон да ни тероризира, тя получава писмо от Уддевалла хйем да спре терора или да напуска жилището си но социалните секретарки й се подчиняват и започват тормоз над мен и децата. Есента 2006 г викам на помощ соц служба и полицията защото Петер е замерял главата ми с Пепелник изскубал е кабелите и заплашва да се самоубие. (сега приписва обаче самоубийствата на Румен!?) 
Идват соц секр Улла Линнелл и киселата Улла-Бритъ Шернберй и Шернберй от прага ми се кара защо Румен е жив а не е убит с аборт. Румен стои до мен шест годишен самоук по авансирана астрофизика английски астрономия и компютри и всичко разбира плаче Мен никой не ме иска жив една седмица го успокоявам че само расистките лелки не го искат жив аз го иска.

Убиха с глад и жажда (като учили асистентката да не ми помага само да ми прибира парите) и татко Кръстьо Томов 2015 г в с Драганица, когото мразеха с след като му нарязали маркуча в двора;


image

image

Татко и аз бяхме източени от мъжете на заплашителната ми съседка Джор. Крас. и Данчо Б които писали за сметка на тежко дементния и болен от мозъчна артрофуя мой баща 34 000 лв в книгата за вересия на Цецо 2012-2015 докато водихме с адв Рюби 13 дела за родителски права с микрофон и слушалки аз от Монтана със съдилищата в Уддевалла и Гьотеборг, Петер бе излъгал социалната служба на Уддевалла, че съм видите ли влязла в учреждение в България и ги изгубила като излязла оттам. Той със соц служба чрез Данъчната служба в Гьотеборг наели един преводач г-н Сврнссон който фалшифицира превода на съдебното ми решение и лъже че нямам родителски права, Данъчната служба Ескикстюна ги възстанови чак 2013 г решение от г-н Туумас Лилшьое.

асега с глад в изолация военнопленничество убиват за милиони шведски крони шведска държавна животозастраховка и сина ми Румен Каллмир български гражданин като в Пенсионерския клуб разпространяват фалшиви клюки чрез смешни вицове на Фейсбуук че уж Румен повтарял класове а как може да е истина като е бил почти пълен отличник и в Пето и в Осмо СОУ в Монтана (?) Недоумявам, но шведът им плаща за да го изкарат идиот и за да лъжат

image
Постинг от сестрата на кмета Каменов: един кмет печално вече в случая на Румен известен с лъжесвидетелските си показания пред полицията РПУ Вършец лятото на 2022 г;

И двамата със сестра си (има видеа!) как от засада ме вардят да ме газят по ул Първа извън камерата на полицията: с джипа, с колата и с мотоциклета си юли-дек 2022 г на всичките ми прибирания вечер от автобусната спирка от града;

А пък сестра му която в постинга й тук публикуван се изживява за експерт по пишките е в двойка със Заплашителната ми съседка:

която пък последната заплащана чрез тати Петер с парите за чехли, обувки и дрехи на Румен от дома"Норртулл" ме заплаши февр 2022 да ми троши главата пред приятеля ми Георги Алексиев чието свидетелски показания РПУ Вършец ведно с моето Сведение просто....унищожи пред териториалната прокуратура Берковица. 
Месец май ме едва не окачи с джобното си ножче залепена извървя 29 м от единия до другия вход на къщата й, бясна че съм документирала пожар номер шести в тоя край на улица Първа на 31 ян 2022 г в мой филм.

Убийството на Румен с глад започна в този общински дом отдолу 2012 г в дом "Атенагоурден"в градчето от хиперпрестъпната община Уддевалла, Кралство Швеция. (С мен под 10 г мои грижи Румен е бил винаги физически и ментално здрав и с нормално тегло.)
Но тати Хитър-Петер за български нужди днес избива всичките архивирани журнали на 5 шведски детски и младежки централи BVC-та и за собствено алиби лъже, че уж " Румен се бил самонаранявал и самоубивал като малък"!!
Такива липсват и в журналите на личните и училищни лекари на Румен от Драганица и Монтана където е живял и учил Румен 2007-2011 г

image
   По-богат ли Ви стана живота, селски гангстери?   По-спокойно ли спите като ме обрахте и убихте двама членове от семейството ми, само защото еб*те полицаи, социални шефки и шефове и кметски семейства?


image

P R
Забележка:

Всички мои публикации и снимки като тия тук, са свободни за публикация в блоговете и медиите Ви, моля, споделяйте с чиста съвест и публикувайте широко:

по молба на самия военнопленник на шведско българския Бокко Харам/ИЗИС, Румен Каллмир !!!!!


image
Чат с Румен по време на три месеца глад в дома Норртулл от юни до 1 окт 2020. Румен ме моли да пиша за него в моите блогове и за пари за храна Румен е в бяло отляво аз съм в сиво отдясно. На 1 окт 2020 животът на колабиралия в безсъзнание припаднал от глад е спасен откаран с линейка кой знае защо в Ментално отделение от тази миловидна млада лекарка от Лисешиил:


image
Желанието на Румен е описано във филма "Собствената воля на Румен"/"Romens egna vilja" на Ютууб като звукозапис на телефонен мой разговор с Румен от още м март 2019 г повторил е пред свидетели адв Рюби и соц секретар Епплинг на 5 април 2019 г пред дома Атенагоурден в Уддевалла,

а то гласи:

"живот с мен в Япония след в България и съвсем собствен нов компютър".

Епплинг в услуга на тъпкача си тати Петер Каллмир разбира се, го е премахнала от в лъже социалния си доклад  за община Уддевалла,

като също така там тя като любовница на тати Петер Каллмир е излъгала че Румен не ме бил моля Ви се пред дома Атенагоурден на 5 април 2019 г прегърнал.

То убаво,

но на снимката на фотограф адв Рюби се вижда съвсеееем друго, а именно:

как не само Румен не само че ме е прегърнал но почти се е свлякъл в обятията ми припадайки от слабост.


image

Там той също така ми разправя че са го хранели само с айрян и препечени филийки хляб което си личи и от снимката му от Атена поместена тук, която сам тати Петер си я е снимал макар и той с любовниците си от социалната  Уддевалла да го е организирал същия тоя глад с гея му анална дупка шефа на Ел ЕС ЕС дейността г-н Андерсш Паулин.Ама за пусто полицейско алиби един скоро ден в съда след убийството на Румен  им прехвърля пред Рюби "топката" с глада!

По време на родителското отвличане на 16 окт 2016 г на Румен от полигамистката Арлин Такахаши по време на съдебен процес на шведските социални служби в гр Гьотеборг и по море през Услу и Амстердам за Манила, за да избегнат моя родителски подпис съгласие на шведските летища тя измъква децата йни Румен по море,
появата на тати Петер в селото й Санта Мария на Коледата 2016 г се появяват и дълбоки рани от загасени от Петер фасове в краката на Румен, сам ги е снимал,

От 2020 г насам ме изнудват ме и двамата с Арлин за по 50000 на дете за да започнат децата ми да разговарят с мен, сестра му Розита не съм виждала 13 г и тя пострада от инцеста на тати Петер от бебе се заключва с нея в банята ни 


image

2019 г Петер и Тумас ме излъгват че Румен живеел в собствен апартамент с бавен интернет и затова е изолиран, от Гугъл разбирам че е в общежитие където приятеля на Петер и колега каратист и от сис-дома Юнгсбаккен, г-н Томми Шиндхулт му краде парите и Румен затова колабира от три месеца и половина глад в болницата НЕЛ.

Отговарям на всички въпроси, ако са конструктивни и трезви,

моля, питайте ме!

Март и 31 дек 2021 персоналът на Норртулл отказва да почука само на два метра на вратата на Румен за да му каже че мама е в дома.

Румен спи в 11,30 ч в последна фаза на недохранване и няма сили да слезе един етаж с асансьора до партера на дома.

Надзорният юридически орган над здравеопазването и грижите в Швеция ИВУ от Стокхолм е бесен но персоналът не отговаря на въпроса им кой закон следват.

На Соц съвет  Уддевалла не му пука от трите страници строго мъмрене от Юстицие омбудсманът от Стокхолм за отвличането чрез фалшификации на подписа и присъствието ми и даване съгласието ми за настаняването на Румен в техни общински домове което не бих направила защото Румен винаги губи тегло точно на такива места,
Това вършат Петер и соц шеф Зигвард на среща със соц шеф Зигвард Щиигхаймер и Петер Каллмир на 4 февр 2019 когато Румен е малолетен, тогава съм била щастливо неведующа на 4000 км оттам съм издирвала Румен от България заедно с полицейски криминален инспектор г-н Майкъл Руус (тъй като Румен имаше сто процента отсъствие от Маргретегеердскуулан поради липса на енергия и слабост)!


image
Сестра Мимми пази шокиращи снимки на Румен с тяло на мумия но отказва да ни ги даде те са от периода 2012-март 2022 г.

Петер ме заплашва по 2-3 годишно до 2019 г а Туумас след това. Едновременно със Заплашителната ми съседка от Драганица. Получавам и недиректни виртуални заплахи от двама като тази с нова Макинава от Петер; 
image

Петер заплаши мен с убийство а България с война от приятеля си президент Дуарте края на м май 2017 г. Каза да се омитам незабавно от неговата нова държава Филипините. Петер бе бесен че Румен е качил един кг тегло за 4-те си дни храна с мен в Мак Донналдс под надзора на платения му охранител Самюел.
image

Румен е щастлив за първите си шорти които му купих в Мола на ДасМа, за него бе убийствено да се движи в дългите си шведски дънки в 55 градуса екваториална жега 

Румен бе спрял да се храни там поради изхождане в мастилено черно и липса на тоалетна хартия едно парченце на ден не му стигало. Петер гордо снимаше как Самюел постоянно му пускаше ръка по задника. Арлин се хвалеше на Фейсбук също как с пускане ръце и поглед в отсъствието на мъжа си прелъстява скелета Румен (на снимката от рождения му ден на 12 април 2027 г с тортата)

Според Арлин и Тумас детската издръжка която МРС ме осъди да плащам на шведската каса не отивали за храна на Румен а за охраната на Румен от Самюел. Според адв Рюби Румен щеше да бъде убит на ориз и вода без свидетели никой съсед не знаеше че вътре на ориз и вода гасне бяло европейско дете когато го открихме със съседката й г-жа Алили май 2017 в с Санта Мария. 

Лъжите на Петер за грешка в ензимите на Румен и анорексия бяха разбити на пух и прах. Особено бесен бе Петер на Договора сключен с кметството в Ст Мария за измерване теглото на Румен

image

 и без да знае че инициаторът му е соц шеф мисиз Даниеле Сакке, Петер изкара мен и непознатия за мен кмет на селото който се погрижи заради сигурността ми като ме хвалеше "Ти си най-добрият детектив който познавам: "любовници".

Март 2011 г Румен ме последва в хола "Мамо къде имам само теб на тоя свят"? "Тихо мама ще извика полиция", не знаех че всичката власт в България е коруптна тогава. Разбрах го от "забравена бележка" за бутилки уиски и порцеланови сервизи планирани за полицаи, адвокатите, соц служители описан списък с почерка на Петер.
image
Разбрах го и като влюбената в Петер негова адвокатка Сашка Костова не декларира 60-те си бона хонорар (60000лв) в съда МРС както правеха моите!

Петер саботира всяка събота схемата ми за свиждане и връща мен и полицаите "Искаме млада китайска мама" декламират в редица и в хор децата пред вратата на входа в блока в Монтана. 

Юни 2011 г се промъквам в Осмо СОУ. Госпожата разрешава Румен да излезе. Румен сяда в скута ми: "Мамо ти ме водиш до и от училище. Петер не. Мен ме е страх! Мамо, ти ми даваш пари за закуска, Петер ме, аз гладувам! Мамо ти ставаш нощем и ми сменяш чаршафите, Петер не, аз се кокоря в мокрите чаршафи цяла нощ и заспивам на чина в училище губя материала". Тихо, ще кажеш всичко това в съда на чичко Съдия тук не е Швеция и тук слушат децата. В съда се появява непознат млад мъж и се представя заРосен от ОЗД. Росен излъгва съдията Цветан Колев че Румен не знае български Съдията Колев не се "сеща" да ми поиска диплома или учебна тетрадка по български с оценки от класната му. Колев просто изпраща или изхвърля от Залата в МРС от Откритото заседание Румен в коридора и вместо него разпитва надъханата от тати Петер цяла 2010 г по Скайп телефон против мен негова сестра Розита. Румен който желае у мама в България и неговата класна г-жа Димитрова не са разпитани от Колев. Блестящото свидетелски показания за домашно насилие от майка ми Галена Томова е пропуснато за опис в съдебното решение. Въпреки, че представих на Колев авторизиран превод от шведски на отговор от служителка на наемодателната фирма Уддевалла хйем, че ако деца бодат настанени на адреса на Петер под земята без вентилационен въздух и течаща вода, социалната служба ще ги прибере, въпреки това Колев описва помещението-склад на магазин като домашен адрес на Петер. Адв Гълъбова не представя донесението ми че представените от Петер документи са фалшиви като Петер сам ги изписва и са подпечатани с поръчан от него за 5 лв от пазара в Монтана печат, Петер рисува логотайпи и етикети от дете.

Окт 2022 г следовател Детелин Илиев от РПУ Вършец изхвърля Сведението ми и свидетелските ми показания в кофата за боклук и ги укрива пред Териториалната прокуратура Берковица предполагам аз  Кметът Каменов дава фалшиви свидетелски показания за мен и за Заплашителната ми съседка която е в двойка със сестра му според съселяни.  Бандитите източили ме за 34000 лв с които са измамили склерозния ми баща са представени от Илиев за свидетели а отговорите на всички са диктувани от Заплашителната ми съседка те само й се подписват гледала съм я на живо по други поводи например изхвърлянето на попа от селото, ни, който десет пъти я гони от стаята на погребението на татко защото подменяше вещите му като му буташе свои наречени свещи пясък купичка и той я изгони навън и тя не го пребива.

2013 г същата дама заплаши да ме убие да не се прибирам в Драганица.Било само нейно село.

Двамата ми тежко болни родители останаха без храна, лекарства и памперси а аз без полицейска помощ защото полицай Максимов пируваше вино у дома й тя го канеше да слиза от патрулката.

Като се прибрах пак заплатих на нея и на осиновената й втора майка съседката баба Р 70 или 80 лв и едва трите отчоплихме тялото на майка от крайната, кожата й от раничките от залежаване от гърба остана там.
На ден три след смъртта и на Вси светии 2022 се изхождали със салфетка на гроба на татко.
На погребението на татко с отрова в пудрата захар натровиха майка не пътник същия ден ако не повърна.

2014 г приятел на Заплашителната ми съседка натрови татко със синя ракия и си направи вход като свалил мрежата срещу пейката й. Едва го свестих от Оня свят с чаеве. Кметицата Валя ходи на крак до чичо Л. да му прави забележка.

2015 г заварих баба П. и Заплашителната ми съседка да избиват стъклата с удари върху прозорците приятелката им баба Р вардеше или ата да не ми ават минувачи. Отидох да направя забележка на баба П. а тя "Она Макар. ни кара".

Бутане колове, разграждане покриви, 9 пукнати стъкла, спринцовки с отрова хвърлени в гаража,камък хвърлен по покрива и в стъклото в мое присъствие в къщата, спраскани чешми, звънец, превъртян патрон: пиратки три дни юни 2022 по гаражната ми врата а аз съм си вътре и не смея да изляза на улицата въпреки призива на 112 да огледам щетите.
 
Когато Мимми ми бе малка госпожата колеше зайците си улицата за да плаши децата моите играеха с внучетата й тогава карах си трите майчинства в Драганица.

Неин братовчед бивш затворник опита да ме обезглави с косата му само един мой повтарящ ми се много пъти съм ме спаси да бъда бдителна бе ми се предложил сам да ми окоси двора на къщата на Румен.

Две стаи бяха разбити докато съм била придружител на майка в болницата в Монтана. Подозирам същата съседа защото майка й баба К. ми бе сърдита че й отказах да влизат и оглеждат къщата отвътре.)


image

За събора на Зверино като очакваха че ще липсвам от адреса съседките ми хвърлиха яйце по фасадата на къщата от запад там е и трае защото моите думи според кмета Каменов били въображение въпреки че му пусках снимки и от калта хвърляна по къщата на Фейсбуук Месинджър преди години  и той тогава не пророни и звук пусна ми само своя пръст лайк като го помолих да им каже да ме оставят на мира.

Преди две години го помолих да каже на Кр. да спре да ме рекетира за проекти работа с пари. Според следовател Илиев Данчо Б. имал любов с мен но защо укри откраднатата му пневматична пушка, как се връзва преследването ми по улиците май и юни 2022 с тая пушка за любов ли се е бил подготвил или може би за рекет за още работа, пари.

Г-жата Заплашителната съседка не ми позволяваше да викам водопроводчика при 40 см. нивона водата наводнение докато всичките й приятелки из селото не се били изкъпели той им спираше водата за да гребе багера пукнатите тръби. Оказа се че жената на Данчо Б   и на водопроводчика са първи приятелки, писах писмо до ВиК Монтана да моля за екип с водопроводчик  от там след 4 дни наводнение чак дойде веднъж душемето ми изгни а Данчо получаваше храна, ракия и 25 лв на дупка, единия наводнява другия работи - перпетуум мобиле важното е че кметът Каменов си покани журналист от радио Видин който укри 10 г наводнения в селото,
И си приписа заплахите с джипа си като "помощ относно проблемите по улиците" която ни оказвал.

Хубаво, но как като преди двата му кметски мандата никой не ме е преследвал а то е поради любовните отношения със Заплашителната ми съседка която според селото командва кметството и не само на Драганица. НО и на Вършец.

Предупредиха ме да не ходя до РПУто защото дамата била второ поколение сътрудник на полицията и се оказа истина, безсмислено харчене на нерви и време, посочените от мен свидетели не бяха дори посетени от РПУ Вършец, спраскания с тояга звънеца и превъртени в патрон не били "щети" за началник Полиция Вършец въпреки че в ДЗИ са описани като щета номер Еди кой си в кореспонденцията им с мен. 

Не мога изброявам всичките им престъпления тя изреди 4 банди от 2001 г насам по мен и имотите ни в началото просто си връзваха с Л. магаретата пред портата на къщата на Румен и вечер към кафето се забавляваха че младата шведка е дошла да им рине лайната.

Чичо Л. се спотайваше в тревата хващаше ме през кръста и ми се предлагаше сексуално, извиках полицай Максимов, жена му дойде и излъга Максимов че не гледам родителите си,и съветът му бе "Да се ограда по-добре и да уважавам старите хора", това което в Швеция е сексуален тормоз за полицай Максимов бе "уважение на стар човек"?

Цяла библия с за вандалски престъпления, не ми стига времето нито мястото да изброявам целия тормоз тук. Юни 2011 г Петер бе заплашил да проституира децата, тялото на мен и татко да изхвърли голи обезобразени в гората а къщите ни да запали снимах няколко филми за трите по Ари в двете ни къщи по негова поръчка след заминаването му с децата за Швеция.

На 13 дек 2011 г Петер ме заплашва ако не се явя утре в Паспортен отдел в Полицията на ул " Марин Дринов" 5 в Монтана щял да нареди децата на кревата и да им даде отрова.

Само така подписах. Ако нямахм е коруптна и физически отсъстваща от битовите ни престъпления КАТ-фиксирана по пътищата ни полиция, то аз никога нямаше да се явя.

Един селски видял Петер с връзки да влиза от задния вход на Паспортна служба на 14 дек 2011.

2012 г остави Мимми без сапун и шампоан замина на секс туризъм в Азия. Аз пращам колети и пари за яке, ботушки.

Пращам и якетата и зимните дрехи на Румен от България защото студува,не му е купил един парцал.

Май 2017 адв Рюби ми праща 40 страници соц доклад от Уддевалла. Става ясно че учителите от Соммархйемскуулан спасили умиращата мумия Румен с донесени от дома сандвичи топли дрехи и обувки. Ядеш ги лакомо като бездомно куче. 

Сестра му пази шокираща снимка от тогава както и от м март 2022 г но отказва да ми я даде за да Ви ги покажа.

Илиев укри пред Прокуратурата Берковица молбата ми за сътрудничество с полиция и Интерпол в Швеция за извеждане Румен от дома по хуманитарни причини инпо призива на реквест фор асистанс оф миннор от май 2017 г издаден до полициите на Филипините от президента на борда на Северния Комитет по Човешките права на Скандинавия.

Не разследва колко пари откраднати от Румен изпраща под формата на парични трансакции Петер до Заплашителната ми съседка и до дъщеря й като и двете го ухажват Петер Каллмир с на Фейсбуук.

Съседи я чули да се хвали че звъни всеки ден.

Чух я преди години да заплашва да ми спира пенсията с "А я тоа пустиняк моъ ли ги снимам и днеска утре днеска утре ще му качвам снимките на Фейсбуук и ще пиша е госпожата получава шведска пенсия а работи". Петер също ме заплашва и умират от яд че не могат да я спрат а и аз нося маска и сестрата на кмета и приятеля й стария кмет ми устроиха атаки върху облеклото ми той реални това лято а тя виртуални на Фейсбуук стената й с вицове и филмчета.

Други ми копаят но като научиха че седя на силиконова подложка обстрелват двора с остри осколки от буркани, стъкла, огледала.

На 30 юли 2022 г тя на отворен прозорец причаквайки ме  зарева в молба към Бог " Само мене да виждат Господи, ама тия пустиняци откак се прибраха. Свещи да си купуват Господи за парите. Само една клечка Господи повече не" (х 2 пъти).

 Взех кош и лозарски ножици да почистя изсъхнала трева около къщата на съседите-пустиняци а тя наду касетофон с народна песен с припев на улицата "Изгори ме запали ме сухо дърво направи ме".

Като ме чуе че шукна из двора тиче в посока кокошарника й по или ата и крещи "Гаднярке сага та пребих", "Твойта мама друговерска сага те пребих". 

На улицата си е паркирала тояги като се прибера от града камерата ми е кльопнала и последните две седмици а и ръкохватката на чешмата бе разбита, три ръкохватки сменям за последните две години.

На ден две от погребението на татко в 6.00 сутринта чакаше мен и Асистентката на улицата и изхвърли свещите ми от кошницата с думите : "Вие сте деца и нищо не разбирате. Ще запалиш по свещ на всички гробове на роднини на Марийка".

Асистентката ги пое а аз  след като я отминахме " Ти нали знаеш че селото твърди че е вещица". Асистентката  "Верно бе" и ги метна в един храст и посетихме осквернения гроб без свещи. 

Март 2022 РПУ Берковица не ми отпусна патрулка Георги ме охранява и Заплашителната ми съседка отвори прозореца си"Каква е тая жена-пироманка" (2 пъти) от филма ми. "Ама како просто повторих думите на пожарната", "Новата жена на мъжа ти е добра не се занимава с глупости като теб" "Животът на сина ми не са глупости"

и чудо: тя не изчака да си довърша репликата като чу да споменавам сина ми в чието убийство с глад за животозастраховката по поръчка на Петер  с бандите си участва ръководейки го на местна почва чрез контактите си с РПУ Вършец и кметовете на Драганица и Вършец именно ТЯ и веднага ми тръшна прозореца си!

Бандитите да спрат да ни заплашват в двете държави и да си измислят фалшиви вицове те си знаят условията от 2011 г насам:

ден и час за Румен върнат на летище София!!!!!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mtomova
Категория: Други
Прочетен: 565232
Постинги: 440
Коментари: 80
Гласове: 249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930