Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2023 09:15 - Сага за търпението
Автор: mtomova Категория: Други   
Прочетен: 4340 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не Вие, извършителките милички ще ни говорите тук за "свършено търпение".   Аз съм тази която трябва да говори за търпение на Фейсбук а не Вие:   Две библии стенографски стил изписах с престъпленията ви! Срамота!   Четири български селски банди и една шведска банда изредихте върху три поколения жертви в моето семейство:   Убито дете, убит баща, убити котки - тровихте ни и тримата, пробвахте да убиете и трите ми все още живи деца с карате мятане по стените, сега гладувате сина до смърт и труп заради милиони шведски крони негова шведска животозастраховка,    пробвахте да ми отсечете главата, да ме газите тренира кметското семейство на всяко мое прибиране от автобусната спирка от Берковица, завардвате ми улицата със зли кучета, изпочупихме къщите ни и ги минирате с остри предмети, защото нямате собствен живот и защото шведът-баща-детеубиец ви плаща, плаща ви с крадените пари от храната и обувките и чехлите на отвлечения ми син.   -  за Вашите селски драганешки банди и бандити  явно убийствата нищо не са.   Ами имате наглостта като организаторки на всичко това да ми декорирате статуси за вашето " търпение " моля Ви се на Фейсбуук. Защоти живи да ви ожали човек сте чувствителни убийци, моля Ви се. Вашата чувствителност: а не труповете и жертвите Ви били най-важни. Защото сте привилегированите лъжедоноснички и приятелки на РПУ Вършец.    Търпението Ви е нужно в една правова държава За Затвора.   Имате късмет само и единствено защото България не е правова държава. А е Разграден двор!   #Драганица #РуменКаллми #ПетерКаллмир #Уддевалла #Швеция #РПУВършец



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mtomova
Категория: Други
Прочетен: 563697
Постинги: 439
Коментари: 78
Гласове: 248
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930