Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2023 21:54 - Лъжкините от Драганица и дието-ложките им
Автор: mtomova Категория: Други   
Прочетен: 96 Коментари: 0 Гласове:
1



 image
Алооу лъжкините от село #Драганица,   Нещо да кажете за "#диетоложката Ви", как си ме представяте в тъпите ви страхливо-анонимни безгръбначни #вицове (вдясно)    и как в действителност съм изглеждала през Вашите днес #младини - тук съм #фотомоделмодел на каталог "Ню Фейсис" #Уддевалла преди да спечеля Мис Уддевалла и Мис #Гьотеборг състезанията за сериозни фотомодели (вляво)?    При тава...Моите #снимки не са от #Фотошопа като Вашите измишльотини! Това е от #архива на #фотографа ми от Уддевалла.   Къде Ви е измисления #психиатър?   Къде Ви е измислената #Лудница за мене? И #лудите пускат ли ги да печелят #състезания за #фотомодели?   Вие били ли сте въобще и изобщо #фотомодели?  Състезавали ли сте по друго освен по #фалшиви клюки, фалшиви #полицейски #доноси и фалшиви #свидетелски показания за пред обгрижвачите Ви в #РПУВършец?   Или давайте да плюем на поточна линия понеже сме тъпи #селски пръчки?   Каквото и да правите Вашите мъже на мен ми лазят в краката да ми се предлагат по сто пъти.  А моите мъже не са и почуквали на вратата Ви.   Вашата дъщеря гони бившия ми съпруг с лайкове като лъже че е разведена и нещастна в любовта. Аз никой не гоня и не лъжа. Кои са лудите в края на краищата?   Вторият (но не по-малко важен!) аспект защо ми приписвате на мен това просвище "диетоложката" е за да си изградите собствено алиби пред полицията,    като отклонявате общественото внимание от унищожения от "чадъра ви" - от следователят Детелин Илиев от РПУ Вършец пред Лъжепрокуратурата в Берковица, авг 2022, мой документ-Сведение с основен документ към който ги призовавах "Request for assistance of minor",    издаден от борда на Северния Комитет по Човешките права в Скандинавия и изискващ от полициите по света, тогава от 2017 г филипинските полиции,    да предоставят под формата на хуманитарно екстрадиране на Румен за грижите именно на точната "диетоложка" за която съм опитвала да отварям все дума през годините:   диетолог и гастроентеролог д-р Илиева в България.     С тези ви жалки Фотошопи и колажи Вие съдействате за #убийството с #глад на Румен заради #животозастраховката.   Защо ли!?   - защото баща му Петер Ви заплаща всеки месец с открадените пари от храната на Румен.    Вие сте съучастнички в шведското бащинско убийство с глад заради животозастраховката на РуменКаллмир,    по този начин отклонявайки вниманието върху Приказки от 1001 нощи, измислени от Вас двете в Пенсионерския клуб на #Драганица чрез тия Ви лъжливи вицове-фотоколажи!   Заменяте истинската  на Румен диетоложка д-р Илиева с фалшива и измислена от Вас - с моя милост- каквато професия аз обаче никога не съм имала.   (Случаят е идентичен с вашите фалшиви клюки из Драганица 2017  когато подменихте IVO Stockholm с измисления от Вас д-р Иво от Вършец!)   Но полицаите и детективите не са паднали като Вашата групичка от Марс и не са от вчера!

 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mtomova
Категория: Други
Прочетен: 553293
Постинги: 436
Коментари: 78
Гласове: 243
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031