Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2015 19:28 - Говорете на кръвта си и я препрограмирайте
Автор: mtomova Категория: Други   
Прочетен: 1160 Коментари: 0 Гласове:
2



Дословна копировка от блога на татяна тук. 
Нашата кръв вече разкрива своите тайни. Както и водата, тя е жива и разумна субстанция. В нея е скрит и кода за достъп до матриците на съзнанието, управлението на тялото, чувствата и емоциите ни. Кръвта вода не става - това трябва да  ни извести, че паметта на предците говори в нас и чрез нас. 
 Може би ще ви хареса идеята веднъж месечно, на големите лични, семейни и религиозни празници, както и в трите дни на равноденствията (22 март, юни, септември и декември), да се помолим за пречистване на кръвта ни от вирусите на злото, злобата и да поискаме прошка от всички, за чиято кръвна връзка не знаем , но която ни влияе без обяснение - поне сега:

image
Обръщам се към Източника на живота и разума, мой космически Баща-Майка Създател. Моля те, насочи към мен, твоята земна проява (3-те имена, дата на раждане, къде сте в момента) изчистващия лечебен и препрограмиращ лъч на универсалната любов на Източника. Нека Божествената енергия пречисти моята кръв от вирусите на злото, от енергийните структури на прикрепени същности, внесени в мен с чужди програми и без моето съгласие. Моля за прошка предците си и онези, които на различни нива, по различни причини са пострадали от представители на моето родово Дърво. Моля енергията на прошката и любовта да неутрализира програмите за възмездие, отмъщение, унищожение, самоунищожение, злокачествени болести, смърт, болести на кръвта, мозъка и сърдечно-съдовата система, които нося в кръвта си по линия на моите предци и заради своята неизплатени карма. Нека кръвта ми се пречисти от всичко негативно, деструктивно, вредно, разрушително, от енергийните тапи и блокажи, ако причината за това е вън от мен.
Сега с любов и прошка се обръщам към паметта на моята кръв.  Моля те, субстанция на живота, приеми енергията на живота чрез моята молба за прошка за онова, което е било и е неотработено от мен и заради мен. Сега и през Извора на живота и разума, пред Създателя, обещавам да върна своите неизплатени дългове на всички нива, да променя своите мисли, чувства, емоции, действия и постъпки, ръководен/а от принципа да не правя никога на друг човек онова, което не искам  за себе си. Приемам да променя себе си на всички нива, за да пречистя и кръвта си от печата на възмездието и от вирусите на злото, за да бъда живот и любов в действие. Да бъде живот.
Сега в мен тече субстанцията на живота, любовта и хармонията, която лекува и пречиства всички клетки, органи и системи в моето тяло. Моята кръв е енергията на живота.Тя е хармония, идеално здраве, стройно, младо, здраво и жизнено тяло, еликсир за проявата на пълноценната ми личност на всички нива. Така е. В кръвта ми тече програмата за хармония, любов, здраве, жизненост, младост, дълголетие и здраво и жизнено поколение. Така е. Благодаря ти, мой космически Баща-Майка Създател.
Моята кръв е хармонична, пълноценна субстанция. Показателите й са отлични, в норма. Кръвната ми захар е в идеалните норми. Показателите й са стабилни. Кръвните ми клетки са здрави, жизнени, работят пълноценно и в хармония според програмата на моя организъм, в отлични пропорции и показатели. Кръвта ми тече равномерно из цялото ми тяло и насища всички клетки, органи и системи с полезни и здравословни вещества и субстанции.

                                             Нина Ничева, По пътя на спиралата



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mtomova
Категория: Други
Прочетен: 558928
Постинги: 438
Коментари: 78
Гласове: 246
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930